Stebint vaikus dažnai nuostabą kelią tai, kad jie nauju žaislu domisi trumpai, o ilgas valandas gali pražaisti su pagaliukais, kartoninėmis dėžutėmis, akmenukais, smėliu ar vandeniu. Ilgametė praktika parodė, kad vienas tinkamiausių būdų pažadinti natūralų vaiko smalsumą, yra ne vienafunkciai žaislai, bet žaidimų aplinkos su daugiafunkcėmis medžiagomis, kurios vadinamos palaidomis dalimis.

Mokyklos-darželio „Obelėlė“ bendruomenė, siekdama atnaujinti lauko edukacines erdves, nusprendė prisidėti prie upcycling,o (perdirbimas) gerbėjų ir prikelti antram gyvenimui senus mokyklinius daiktus. Tokiu būdu siekiame ne tik taikyti palaidų dalių metodą, kuris ugdo vaikų socialinę kompetenciją, kūrybiškumą, motyvaciją, atvirumą naujovėms, bet ir skleisti ekologiškos gyvensenos, tvaraus požiūrio idėjas. Kūrybiškai, išradingai perkuriami bei panaudojami seni daiktai pražysta naujomis spalvomis ir vaikų rankose tampa patraukliomis žaidimų priemonėmis: buteliukai tampa originaliomis vazelėmis, kėdutės – traukinuko vagonėliais, ritės – žaislinėmis trąsomis, sena tvora – įrankių laikymo sienele, o sena lenta bei įvairūs buities daiktai bei daiktai iš gamtos praturtina žaidimų aplinkas daugiafunkcinėmis medžiagomis.

Lauko erdvėse noriai laiką leidžia ne tik darželio vaikai, bet ir pradinių klasių mokiniai pailgintos dienos grupės metu.