Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“)

Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba.
Lengvai suprantama kalba yra oficialus būdas paprasčiau pateikti informaciją.
Lengvai suprantama kalba:
• reikalinga žmonėms, kuriems sunku suprasti įprastus tekstus;
• padeda žmonėms sužinoti naujos Informacijos.

KAS YRA Kėdainių r. Vilainių mokykla-darželis „Obelėlė“?

Kėdainių r. Vilainių mokykla-darželis „Obelėlė“ yra įstaiga. Toliau Kėdainių r. Vilainių mokyklą-darželį „Obelėlė“  vadinsime mokykla-darželiu. Mokykla-darželis turi Aristavos skyrių. Darželį vaikai lanko nuo 1 metų amžiaus iki 6 metų amžiaus. Mokykloje vaikai mokosi nuo 1-os klasės iki 4-os klasės.

Mokykloje-darželyje vaikai​​ mokosi:

  • skaityti,​​
  • rašyti,​​
  • skaičiuoti,
  • pažinti pasaulį,
  • dirbtu kartu,
  • gerbti kitus.

Mokykloje-darželyje vaikai sužino, ką​​ jie​​ mėgsta veikti.

Pavyzdžiui, čia jie gali:

  • sportuoti,
  • muzikuoti,
  • piešti.

Mokomoji kalba:

Mokykloje-darželyje yra mokomasi lietuvių kalba.

Koks yra mokyklos-darželio darbo laikas? 

 

Mokykla-darželis dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Mokykla-darželis dirba nuo 7.30 val. iki 17.30 val.

Šeštadienį ir sekmadienį mokykla-darželis nedirba.

Šiomis Šventinėmis dienomis mokykla-darželis taip pat nedirba:

– Sausio 1 d.
– Vasario 16 d.
– Kovo 11 d.
– Velykos
– Gegužės 1 d.
– Birželio 24 d.
– Liepos 6 d.
– Rugpjūčio 15 d.
– Lapkričio 1 d.
– Lapkričio 2 d.
– Gruodžio 24 d.
– Gruodžio 25 d.
– Gruodžio 26 d.

KAS YRA Kėdainių r. Vilainių mokyklos-darželio „Obelėlė“ VADOVAS?

Mokyklos-darželio „Obelėlė“ vadovė yra direktorė Renata Zigmantavičienė.

Direktorė​​ organizuoja mokyklos-darželio darbą ir rūpinasi, kad viskas mokykloje-darželyje būtų gerai.

KOKS MŪSŲ ADRESAS?

Melioratorių gatvė 26, Vilainių kaimas, Vilainių seniūnija, Kėdainių rajono savivaldybė.

Kur galima gauti daugiau informacijos?

Daugiau informacijos apie mokyklą-darželį galima gauti paskambinus telefonu. Mokyklos-darželio telefono numeris yra +370 347 33189.

Galima mums parašyti elektroniniu paštu: obelele.kedainiai@gmail.com.

Taip pat daugiau informacijos galima paskaityti mokyklos-darželio interneto svetainėje:

paspaudus interneto svetainės nuorodą https://www.obelele-kedainiai.lt, Jums atsidarys mokyklos-darželio internetinė svetainė.

Taip pat galima ateiti į mokyklą-darželį.

 

 

 

Informacija atnaujinta: 2025-07-25

Skip to content