Tyrinėdami bei eksperimentuodami ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokiniai lavina savo pojūčius, išmoksta ilgiau išlaikyti dėmesį, susipažįsta su gamtosaugos problemomis. Vaikams patinka tyrinėti juos supantį pasaulį, tai nauja, nepažinta erdvė.

„Varpelių“ grupės mokiniai vykdė projektą „Lašiuko“ kelionė“. Šio projekto tikslas – stebėti, kaip kinta vandens  būsena, keičiantis temperatūrai;  gebėti tai įvardinti tinkamais žodžiais; pasigaminti žiemos vėliavą, kurios pagalba nustatyti vėjo kryptį;  žaisti žaidimus apie vėją; skaičiuoti, lyginti, matuoti, formuoti matematinius įgūdžius.

Žaisti su vandeniu vaikams visada smagu ir linksma. Buvo daug emocijų, kai į tuščius indelius pylėme spalvotą  vandenį,  jį maišėme su spalvotais karoliukais, dėjome siūlą, kad galėtume savo darbus pakabinti ant medelių. Ugdytiniai diskutavo ar užšals karoliukai, kaip reikės išimti ledą, koks jis bus, ar greitai atitirps, ar nieko neatsitiks karoliukams. Kitą dieną į visus juos dominusius klausimus vaikai atsakė patys. Užšalusius darbelius atsinešėme į grupes, stebėjome, ką šaltis padarė su vandeniu ir indeliais. Taip pat kabinome ant medelių savo pasigamintus darbelius iš sušalusio spalvoto vandens. Stebėjome juos, tyrinėjome. Dar pasigaminome vėliavėles jomis nustatinėjome vėjo kryptį, žaidėme žaidimus apie vėją.

Kitos grupės taip pat atlikinėjo įvairius eksperimentus su balionais,  pirštinėmis, vandeniu ir spalvomis, puošė savo darbeliais visą įstaigos teritoriją.

„Varpelių“ grupės  mokytojos  Neringa Justinavičienė ir Dalė Misevičienė