Birželio 12 d. lauke vyko veikla, kurioje mokytojų sukurti kontekstai – „garsų virtuvė“ iš tikrų muzikos instrumentų, šaukštų, puodų ir žaislinių barškučių – skatino vaikus eksperimentuoti ir kurti garsus.
Pedagogai padėjo sukurti kontekstą: mažieji buvo pakviesti į „garsų virtuvę“, kur kiekvienas galėjo būti „garsų virėjas“ – eksperimentuoti, kurti ir klausytis. Veikla skatino ne tik pažinti skirtingus garsus, bet ir lavino smulkiąją motoriką, kūrybiškumą, bendravimą bei dėmesingumą.
Mažieji su užsidegimu mušė būgnus, spaudė sintezatoriaus klavišus, grojo akordeonu, kėlė dangčius, barškino buteliais ir klausėsi, kaip skirtingi daiktai atgyja garsuose. Vieni kūrė ritmus, kiti mėgino atkartoti girdėtus muzikos garsus – melodijas, ritmus ar net instrumentų tembrus.
Ši muzikinė veikla tapo gyvu įrodymu, kad pažinimas per pojūčius – vienas svarbiausių vaikystės raktų į pasaulio suvokimą. Ir visai nesvarbu, ar tai buvo šaukštas į dubenį, ar ranka per medinį ksilofoną – kiekvienas garsas virto mažyčiu atradimu!
Ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Ilma Fedaravičienė
Logopedė metodininkė Rima Lučinskienė